Thursday, September 3, 2009

RAMADHAN DATANG AGI

Zerrrrrcccxxxxxxx.....
tuu bukan bunyik ultromen fire raksaso...
bukan juger bunyik En. SaiFOLdin mengfired peKerja2 nyer yg bawak tiLam Bantal kat oPis..
tuu bunyik Perot Aku dan Org2 Pose....
BErposer dibulan ramadhan al-mubarraq...
sekarang dunia dah pelik...
kucar kacir satu hall...
ramadhan taun nie mencabar giler...
kalau dulu satu inci...
tahun nie lagi 3 inci...
aper yg inci2????
ko g arr jalan2..
pastu ko tengok awek2 kat mall..
yg amoi tu xkesah la sangat..
nie yg jawa,bugis,melayu berlagak cam owang putih//
tension arrr..
kang tegur kater...
i wear what i think is ok...
ish.. pakkal jer pose..
kalau x.. dah lamer aku bukak bankai...
ketuk pakai mop cleaner kat kepala dier..
aku xheran arr saper pun ko..
anak dato'... anak pat mat tempe ker...
ader aku kesah..
agak2 arr dok..
bulan pose..
dah buta2 org tau ko xpose..
bodo...
ader lagi satu phenomena...
bulan pose taun nie...
mmg mencabar...
kes gempa bumi kat indonesia,
H1N1...
fuh...
mcm2..
tpi ader penyakit lagi bahaya n popular dri H1N1..
biasa arr bulan pose jer...
Dr kat klinik dah faham dah..
gastrik.. lebih pantas menular dari H1N1...
yg betul2 tu xper arr..
yg ngengader uh...
hahaha..
pelik tul..
hai..
macam2 lah skang nie..
tapi jangan arr korang pikir aku ngumpat lak..
aku cerita melalui pengajaran..
per2 pun...
selamat menyambut bulan ramadhan...
bulan umat islam melipat kali gandakan amalan...
so...
per agi..
wat pahala banyak2..
bukan susah dok..
susah sebab korang kater susah..
kan nikmat satu hari pose...
so tu all fren..
dapatkan malam lailatul qadar...


see yaaaa!!!!

No comments:

Post a Comment